120 dní na výměnu a vrácení zdarma
100 % zákazníků doporučuje obchod
Přes 100 000 kusů spodního prádla ihned k odeslání
Sleva až 64 % na multipacky
Zvýhodněná balení se slevou až 64 %
Doprava zdarma nad 999 Kč

Doprava a platby

Doba dodání je 1-2 dny od objednání:

  • Objednávky vytvořené v pracovní den do 13:00 expedujeme v drtivé většině ještě týž den
  • V případě platby bankovním převodem je potřeba počítat se zdržením, objednávku odesíláme ihned po připsání platby na náš účet
  • uvedené ceny jsou včetně DPH

Volba způsobu přepravy v ČR:

  1. Osobní odběr Praha 9, Sokolovská 971/193.........ZDARMA (prodejna Trenýrkárna.cz)
  2. Osobní odběr, Pikito, Praha-Štěrboholy,  Kutnohorská 532...............29Kč
  3. Balíkovna.............................................................59 Kč
  4. GLS.....................................................................89 Kč
  5. Česká pošta.........................................................89 Kč
  6. Zásilkovna...........................................................69 Kč
  7. Zásilkovna - doručení domů................................79 Kč

Volba způsobu platby v ČR:

  1. Hotově................................................................. 0 Kč
  2. Platba kartou při osobním odběru........................0 Kč
  3. Twisto...................................................................0 Kč
  4. Platba kartou online.............................................0 Kč
  5. Google Pay............................................................0 Kč
  6. Apple Pay..............................................................0 Kč
  7. Bankovní převod..................................................0 Kč
  8. Dobírka...............................................................29 Kč

Dodatečné informace ohledně způsobu přepravy:

- u České pošty lze platit (pokud zvolíte dobírku) hotově i platební kartou*
*Platba kartou zatím funguje pouze ve větších městech a je tedy možné, že ne vždy bude možné platbu kartou využít.
- zasíláme Balíkem Do ruky (viz https://www.postovnibaliky.cz/balik-do-ruky/)
- další možnost je Balíkovna (viz https://www.postovnibaliky.cz/balik-do-balikovny/)
- v den, kdy si česká pošta převezme balíček, dorazí Vám ve večerních hodinách e-mail, ve kterém naleznete číslo balíčku, adresu doručení, předběžný den a čas doručení, odkaz na změnu doručení online a možnost sledování zásilky
- v den doručení obdržíte sms a e-mail od přepravce
v sms naleznete následující informace: Přesné časové rozmezí, kdy bude balíček doručován, číslo balíčku a adresu, na kterou bude balíček doručován
V e-mailu naleznete podrobnější informace a to konkrétně: přesné časové rozpětí doručování balíčku (většinou 8-14h), číslo balíčku, odkaz na změnu doručení online a možnost sledování zásilky.
- balík Vám doručí na uvedenou adresu, pokud Vás na ní nezastihnou, uloží jej na Vaší poště
- na poště je Balík Do Ruky uložen 7 dní, pokud nestihnete balík vyzvednout, můžete si na poštu zavolat a bezplatně Vám balík uloží dalších 7 dní (vždy se jedná o kalendářní dny), nebo zažádat o opakované doručení na Vaši adresu. Vše lze také vyřídit online ZDE: https://www.postaonline.cz/zmenadorucenionline/UvodniStrankaPokracovat.action
- pokud si objednávku nevyzvednete, vrací se zpět k nám
- telefonní kontakt na Zákaznickou linku České pošty je 800 104 410, další kontakty naleznete ZDE (www.ceskaposta.cz)

- u přepravní společnosti GLS je možné dobírku zaplatit hotově i platební kartou.
-jakmile si balíček převezme dopravce, obdržíte sms a e-mail. V e-mailu naleznete číslo balíčku, hodnotu dobírky, adresu doručení a předběžný den a čas doručení. V sms naleznete pouze číslo balíčku a hodnotu dobírky
- V den doručení obdržíte opět sms a e-mail od přepravce, kde již naleznete přesné časové rozmezí pro doručování balíčku (časové rozmezí je 3 hodiny).
- Dále také obdržíte kontakt na kurýra, který Vám bude balíček doručovat, a kterého můžete v případě dotazů kontaktovat. Opět si můžete v e-mailu zkontrolovat adresu doručení a hodnotu dobírky.
- V e-mailu také naleznete odkaz na sledování Vaší zásilky.
- před doručením Vás kontaktují a snaží se Vám zásilku doručit
- pokud Vás nezastihnou napoprvé, snaží se Vám dovolat a domluvit si druhý popř. třetí termín
- pokud Vás nezastihnou ani v jednom ze tří termínů, uloží balík ve svém skladě na 5 pracovních dnů a poté nám jej posílají zpět
- v případě nutnosti (například odjezd na dovolenou), je možné balík nechat uložit ve skladě GLS a nechat si jej doručit například další týden (maximální možná doba uložení je 10 dnů). Tuhle možnost GLS umožňuje pouze v létě kvůli možné dovolené a to přesně od 21. června do 22. září. Rovněž si můžete nechat po domluvě s GLS změnit doručovací adresu. Pokud se rozhodnete změnit doručovací adresu, zásilka je doručována automaticky až následující den
- telefonní kontakt na Zákaznický servis GLS je +420 567 771 111 další kontakty naleznete ZDE

- Zásilkovna.cz je firma, jež provozuje výdejní místa po celé republice, kde je možné si objednávku vyzvednout
- výdejní místa najdete ZDE nebo na www.zasilkovna.cz/kde-nas-najdete
- při dobírce máte možnost platit hotově, případně platební kartou (platební kartou lze platit pouze na vybraných pobočkách – Má-li tuto možnost právě vámi zvolená Zásilkovna zjistíte zde: https://www.zasilkovna.cz/pobocky po rozkliknutí detailu vámi vybraného výdejního místa)
- jakmile Zásilkovna obdrží data k odesílání zásilky, dorazí Vám e-mail, který Vás informuje, že dopravce čeká na předání balíčku od obchodu a následně jej bude doručovat na určité výdejní místo, které si v e-mailu můžete zkontrolovat. V e-mailu také naleznete odkaz na sledování zásilky
- V den, kdy je zásilka doručena na konkrétní výdejní místo Zásilkovny dorazí Vám sms a e-mail. V sms naleznete heslo pro vyzvednutí zásilky, číslo zásilky, adresu pobočky a její otvírací dobu. V e-mailu naleznete podrobnější informace a to konkrétně: číslo internetové objednávky, heslo pro vyzvednutí zásilky, datum do kdy si musíte zásilku vyzvednout (5 dní), adresu pobočky a její otvírací dobu.
- pokud si objednávku nevyzvednete během prvních 7 dnů, přijde vám sms oznamující váš poslední den uložení zásilky na zvoleném výdejním místě
- prodloužit si možnost vyzvednutí objednávky máte o 2 kalendářní dny, stačí zavolat na tel. číslo 266 610 588 nebo zaslat e-mail na info@zasilkovna.cz (uveďte prosím své jméno, ID Vaší objednávky a adresu pobočky, na které máte objednávku uloženou)
- pokud si objednávku nevyzvednete vůbec, vrací se zpět k nám
- telefonní kontakt na Zásilkovnu je +420 216 216 516 (pracovní doba: PO - PÁ 8:00 - 18:00), další kontakty naleznete ZDE (www.zasilkovna.cz)

Zásilkovna domů:
- o termínu doručování budete informování prostřednictvím SMS a e-mailu. V konkrétní den vám dorazí notifikace o čase doručení s přesností na 90 min. Jakmile kurýr bude na cílové adrese, bude vás kontaktovat telefonicky.
-při dobírce máte možnost platit hotově, nebo platební kartou
- kurýr Vám bude volat, že je na místě. Pokud zde právě nebudete, můžete se s ním domluvit na uložení zásilky na vybraném výdejním místě v okolí. Jestliže hovor nepřijmete, kurýr zásilku uloží na výdejním místě nejbližším doručovací adrese, kde si zásilku následně můžete vyzvednout.
- pohyb Vaší zásilky můžete sledovat na webové adrese https://tracking.packeta.com/tracking/search a také v mobilní aplikaci Zásilkovna. V podrobném trackování zásilky je zaznamenán i čas telefonických hovorů řidičů Zásilkovny a další detaily.
- telefonní kontakt na Zásilkovnu je +420 216 216 516 (pracovní doba: PO - PÁ 8:00 - 18:00), další kontakty naleznete ZDE (www.zasilkovna.cz)

Dodatečné informace ohledně způsobu platby


- klasický způsob zaplacení objednávky při doručení
- u všech našich přepravců lze platit dobírku hotově, případně platební kartou - GLS, Česká pošta, Zásilkovna (pouze vybrané pobočky - tuto informaci zjistíte na stránkách Zásilkovny v sekci výdejní a podací místa po rozkliknutí detailu určeného výdejního místa)
- za dobírku účtujeme extra 19,- Kč jelikož i u přepravců je dobírka dražší


- platba převodem z Vašeho účtu na náš účet ve Fio bance (2000215289/2010)
- bankovním převodem lze platit u všech způsobů přepravy (včetně osobní vyzvednutí na pobočce)
- jen je potřeba počítat s cca 1 dnem zpoždění, než je částka připsaná na našem účtu ve Fio bance
- online bankovní převod a expresní bankovní převod je umožněn díky platební bráně*

- v kamenném obchodě je možné platit hotově i platební kartou
- to samé platí pro vyzvedávání objednávek při volbě "osobní odběr na pobočce"

- platba prostřednictvím služby Twisto (platba až za 30 dní)
- Twisto lze použít u všech způsobů přepravy po ČR (včetně osobní vyzvednutí na pobočce)
- po potvrzení objednávky Vám Twisto doručí fakturu se splatností 30 dní

- platební kartou je možné platit na eshopu i v kamenném obchodě
- platební kartou se dají také platit dobírky u přepravce GLS, Česká pošta, Zásilkovna (pouze vybrané pobočky - tuto informaci zjistíte na stránkách Zásilkovny v sekci výdejní a podací místa po rozkliknutí detailu určeného výdejního místa)
- v kamenném obchodě máme klasický platební terminál
- za platbu kartou Vám neúčtujeme žádný příplatek
- na eshopu se dá platit platební kartou díky platební bráně*

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.

* GP WebPay je platební brána, přes kterou mohou naši zákazníci platit nejen svou platební kartou (Visa, Visa Elektron, MasterCard, MasterCard Electronic, Maestro), online bankovním převodem (Raiffeisenbank, Komerční banka, mBank, FIO bank, ČSOB, GE Money Bank), expresním bankovním převodem (Česká Spořitelna, ČSOB, Komerční Banka, Raiffeisenbank, mBank, UniCredit Bank Czech Republic, GE Money Bank, FIO bank)Všechno to jsou rozšířené možnosti, jak za objednávku zaplatit (vedle platby v hotovosti nebo platební kartou při osobním odběru, platby na dobírku a klasický bankovní převod přímo na náš účet 2000215289/2010 FIO bank).



100% hodnocení
10 recenzí

100% hodnocení
970 recenzí