Doprava zdarma nad 999 Kč
Doprava zdarma nad 999 Kč

Doprava a platba

Doba dodání je 1-2 dny od objednání:

  • Objednávky vytvořené v pracovní den do 13:00 expedujeme v drtivé většině ještě týž den
  • V případě platby bankovním převodem je potřeba počítat se zdržením, objednávku odesíláme ihned po připsání platby na náš účet
  • Uvedené ceny jsou včetně DPH

 

Volba způsobu přepravy v ČR:

Balíkovna 55 Kč zdarma při objednávce nad 999 Kč
Balíkovna na adresu 89 Kč zdarma při objednávce nad 1 499 Kč
Zásilkovna - výdejní místo 55 Kč zdarma při objednávce nad 1 299 Kč
Zásilkovna - doručení domů 79 Kč zdarma při objednávce nad 1 499 Kč
PPL - výdejní místo 69 Kč zdarma při objednávce nad 1 499 Kč
PPL - doručení domů 89 Kč zdarma při objednávce nad 1 499 Kč
GLS 89 Kč zdarma při objednávce nad 1 499 Kč
DPD - výdejní místo 69 Kč zdarma při objednávce nad 1 499 Kč
DPD - doručení domů 89 Kč zdarma při objednávce nad 1 499 Kč

 

Volba způsobu platby v ČR:

Klarna 0 Kč
Platba kartou online 0 Kč
Google Pay 0 Kč
Apple Pay 0 Kč
Bankovní převod 0 Kč
Dobírka 39 Kč

Dodatečné informace ohledně způsobu dopravy:

Balíkovna

  • balík je doručen prostřednictvím České pošty, kde si zvolíte poštu, na které bude balík připraven k vyzvednutí

  • balík bude doručen následující pracovní den od expedování objednávky

  • až bude balík vyexpedován, přijde vám e-mail, kde budete mít informace včetně podacího čísla balíku

  • pokud si chcete ověřit, kde se tvůj balík nachází, můžete si ho ověřit v systému České pošty

  • na Balíkovně bude balík čekat 7 dní, v případě prodloužení až 15 dní

  • před vyzvednutím balíku si raději zkontrolujte neporušenost obalu

 

Balíkovna - doručení domů

  • balík bude doručen následující pracovní den od expedování objednávky prostřednictvím České pošty

  • až bude balík vyexpedován, přijde vám e-mail, kde budete mít informace včetně podacího čísla balíku

  • pokud si chcete ověřit, kde se tvůj balík nachází, můžete si ho ověřit v systému České pošty

  • v případě nedoručení, bude balík čekat 7 dní na nejbližší pobočce České pošty, v případě prodloužení až 15 dní

  • před vyzvednutím balíku si raději zkontrolujte neporušenost obalu

 

GLS

  • balík vám doručíme prostřednictvím kurýrní společnosti GLS na adresu uvedenou v objednávce následující pracovní den

  • až bude balík vyexpedován, přijde vám e-mail, kde budete mít informace včetně podacího čísla balíku

  • pokud si chcete ověřit, kde se tvůj balík nachází, můžeš si ho ověřit v systému GLS

  • při využití doručení balíku prostřednictvím GLS je nutné zadat telefonní čislo, na kterém jste k zastižení

  • před vyzvednutím balíku si raději zkontrolujte neporušenost obalu

 

Zásilkovna

  • na všech výdejních místech je možné platit v hotovosti, na některých vybraných místech je možná platba platební kartou

  • standardní úložní doba na výdejním místě je 5 dní, úložní dobu je možné prodloužit

  • pokud si chcete ověřit, kde se váš balík nachází, můžete si ho ověřit v systému Zásilkovny

  • po doručení balíku na výdejní místo vám přijde informační SMS a e-mail s heslem pro vyzvednutí, které slouží jako doklad pro ověření, že je balík skutečně váš (balík může být vydán i jiné osobě, která bude mít heslo)

  • před vyzvednutím balíku si raději zkontrolujte neporušenost obalu

 

Zásilkovna - doručení domů

  • balík bude doručen následující pracovní den od expedování objednávky

  • až bude balík vyexpedován, přijde vám e-mail, kde budete mít informace včetně podacího čísla balíku

  • pokud si chcete ověřit, kde se váš balík nachází, můžete si ho ověřit v systému Zásilkovny

  • v den doručení vám přijde SMS s upřesněním času příjezdu

  • pokud vás kurýr nezastihne, uloží vám balík na nejbližší pobočku Zásilkovny

  • před převzetím balíku si raději zkontrolujte neporušenost obalu

 

PPL

  • balík bude doručen následující pracovní den od expedování objednávky

  • až bude balík vyexpedován, přijde vám e-mail, kde budete mít informace včetně podacího čísla balíku

  • pokud si chcete ověřit, kde se váš balík nachází, můžete si ho ověřit v systému PPL

  • v den doručení vám přijde SMS s upřesněním času příjezdu

  • pokud vás kurýr nezastihne, uloží vám balík na nejbližší Parcel Shop

  • před převzetím balíku si raději zkontrolujte neporušenost obalu

 

PPL - výdejní místa

  • balík bude doručen následující pracovní den od expedování objednávky

  • až bude balík vyexpedován, přijde vám e-mail, kde budete mít informace včetně podacího čísla balíku

  • pokud si chcete ověřit, kde se váš balík nachází, můžete si ho ověřit v systému PPL

  • do výdejních míst PPL Parcelboxů (výdejní boxy) a PPL Parcelshopů je možné poslat zásilky s maximální hmotností 31,5 kg

  • kód pro vyzvednutí vám přijde e-mailem nebo SMS

 

DPD - doručení domů

  • balík bude doručen následující pracovní den od expedování objednávky

  • až bude balík vyexpedován, přijde vám e-mail, kde budete mít informace včetně podacího čísla balíku

  • pokud si chcete ověřit, kde se váš balík nachází, můžete si ho ověřit v systému DPD

  • v den doručení vám přijde SMS s hodinovým časovým oknem

  • pokud vás kurýr nezastihne, uloží vám balík na nejbližší výdejní místo nebo si zvolíte jiný den doručení

  • před převzetím balíku si raději zkontrolujte neporušenost obalu

   

DPD - výdejní místa

  • balík bude doručen následující pracovní den od expedování objednávky

  • až bude balík vyexpedován, přijde vám e-mail, kde budete mít informace včetně podacího čísla balíku

  • pokud si chcete ověřit, kde se váš balík nachází, můžete si ho ověřit v systému DPD

  • do výdejních míst DPD PickUp a PickUp Station (výdejní boxy) je možné poslat zásilky s maximální hmotností 20 kg

  • kód pro vyzvednutí vám přijde e-mailem nebo SMS

 

Dodatečné informace ohledně způsobu platby:

Dobírka

  • klasický způsob doručení objednávky při doručení

  • u všech našich přepravců lze platit dobírku hotově nebo platební kartou (pouze vybrané pobočky Zásilkovny tuto možnost nemají, výdejní boxy Zásilkovny neumožňují platbu v hotovosti)

  • za dobírku zaplatíte extra 39 Kč

 

Bankovní převod

  • platba převodem z vašeho účtu na náš účet ve Fio bance (2000215289/2010)

  • bankovním převodem lze platit u všech způsobů přepravy

  • je potřeba počítat s cca 1 dnem zpoždění, než je částka připsaná na našem účtu ve Fio bance

  • online bankovní převod a expresní bankovní převod je umožněn díky platební bráně*

 

Platba kartou

  •  platební kartou je možné platit na e-shopu

  • platební kartou se dají také platit dobírky u přepravce DPD, PPL, GLS, Česká pošta, Zásilkovna - výdejní místa (pouze vybrané pobočky - tuto informaci zjistíte na stránkách Zásilkovny v sekci výdejní a podací místa po rozkliknutí detailu určeného výdejního místa), Zásilkovna - doručení domů

  • za platbu kartou Vám neúčtujeme žádný příplatek

  • na eshopu se dá platit platební kartou díky platební bráně*

 

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.

* Online platby pro nás zajišťuje platební brána Comgate. Poskytovatel služby, společnost Comgate a.s. je licencovaná Platební instituce působící pod dohledem České národní banky. Platby probíhající skrze platební bránu jsou plně zabezpečeny a veškeré informace jsou šifrovány.


120 dní na výměnu

a vrácení zdarma

100 % zákazníků

doporučuje obchod

Přes 100 000 kusů

prádla za skvělé ceny