Doprava zdarma nad 999 Kč
Doprava zdarma nad 999 Kč

FAQ - často kladené dotazy

1. Mohu zboží vyměnit, když mi nesedí?

Ano, zboží můžete vyměnit až do 120 dnů od nákupu. Než se rozhodnete pro výměnu, prosíme, abyste:

  1. Vyzkoušeli prádlo na vlastní spodní prádlo (aby zůstalo hygienicky nezávadné).

  2. Nestříhali cedulky a neprali zboží.

  3. Vrátili produkt v původním obalu, ve kterém vám přišel – jedná se o hygienický obal důležitý pro další zpracování výměny.

Zboží, které nechcete, stačí zaslat zpět na adresu uvedenou v kontaktech. Detailní postup vrácení a výměny zboží a všechny nezbytné formuláře najdete zde.

2. Mohu sledovat, jak to s mojí objednávkou vypadá?  

Ano! Průběh vyřízení vaší objednávky můžete sledovat online. Stačí zadat svůj e-mail a číslo objednávky a hned zjistíte aktuální stav.

Sledování objednávky najdete zde

3. Kdy dostanu svou objednávku?

Vaši objednávku odesíláme do 48 hodin (během dvou pracovních dnů). Přepravci bohužel o víkendech a státních svátcích nepracují, proto je třeba s tím počítat.

Pokud by nastal jakýkoliv problém, okamžitě jej řešíme a budeme vás informovat o aktuálním stavu.

4. Můžu si dodatečně změnit doručovací adresu?

Ano, ale je důležité nás kontaktovat co nejdříve. Objednávky vytvořené do 13:00 odesíláme ještě ten den, ostatní hned následující pracovní den.

Změnu adresy lze provést prostřednictvím:

Telefonu: +420 725 334 691  (Po–Pá, 8:00–16:00)

E-mailu: objednavky@styx-underwear.cz (odpovídáme do 24 hodin)

Jsme k dispozici i na online chatu – stačí kliknout na ikonku vpravo dole.

5. Mohu si objednávku vyzvednout osobně?

Bohužel ne, momentálně nemáme kamennou prodejnu a fungujeme pouze jako e-shop. Vaši objednávku vám však rádi doručíme až domů nebo na výdejní místo dle vašeho výběru.

6. Když jsem koupil nevhodný dárek, vrátíte mi peníze?

Ano, pokud je zboží nepoužité, neprané, nepoškozené a zabalené v originálním obalu, můžete ho vrátit. Standardní doba na vrácení je 14 dnů, ale pokud jste lhůtu nestihli a zboží je stále v perfektním stavu, určitě se domluvíme. Stačí nám dát vědět a něco vymyslíme!

7. Co dělat, když si nejsem jistý správnou velikostí spodního prádla?

Abychom vám výběr co nejvíce usnadnili, u každého produktu najdete tabulku velikostí, která je přizpůsobená konkrétnímu modelu.

Pokud si stále nejste jistí, rádi vám poradíme!

Telefon: +420 725 334 691

E-mail: objednavky@styx-underwear.cz

Online chat – najdete ho pod ikonkou vpravo dole.

8. Pokud si objednám zboží s dopravou zdarma, znamená to, že. mám dopravu zdarma na celou objednávku?

Přesně tak! Pokud si objednáte jakýkoliv produkt ze sekce "Doprava zdarma", automaticky neplatíte dopravu za celou objednávku.

Doprava zdarma se vztahuje také na všechny objednávky s hodnotou vyšší než 999 Kč.

9. Co můžu udělat, když mi nejde vložit zboží do košíku? 

V takovém případě se mohlo stát, že jiný zákazník vložil stejný produkt do košíku těsně před vámi, a poslední kus ve vaší velikosti je nyní rezervovaný.

Pokud si ale nejste jistí, zda nejde o chybu, neváhejte nám zavolat na +420 725 334 691 – rádi ověříme, jestli je zboží stále dostupné a zda si jej můžete objednat.

10. Co se děje s mými osobními údaji? 

Vaše osobní údaje jsou u nás v bezpečí. Jsme registrováni u Úřadu pro ochranu osobních údajů (UOOU) pod registračním číslem 00042312.

To znamená, že s vašimi údaji pracujeme s nejvyšší opatrností a v souladu se zákonemneprodáváme je ani je nijak nezneužíváme.

11. Jak povolit / blokovat oznámení?

Máme radost, když někdo sdílí naši vášeň pro spodní prádlo, a proto rádi posíláme novinky o slevách, akcích a nových kolekcích. Pokud ale o oznámení nestojíte, můžete je jednoduše zablokovat.

Pokud dostáváte oznámení z webového prohlížeče, můžete je vypnout přímo v nastavení prohlížeče.

Pokud se jedná o e-mailové novinky, v každém newsletteru najdete možnost odhlásit odběr.

Pokud potřebujete pomoci, kontaktujte nás:

Telefon: +420 725 334 691 (Po–Pá, 8:00–16:00)

E-mail: objednavky@styx-underwear.cz

Online chat – najdete ho pod ikonkou vpravo dole.

12. Co dělat, když mi neprošla platba přes platební bránu?

Žádný strach, o své peníze nepřijdete! Stačí nám zavolat na +420 725 334 691 a společně vše ihned vyřešíme.

Pokud preferujete e-mail, napište nám na objednavky@styx-underwear.cz – odpovíme co nejrychleji.

13. Proč platím 39 Kč za platbu na dobírku, když mám dopravu zdarma?

Tento poplatek není za dopravu, ale za zprostředkování platby přepravcem – jedná se o náklady spojené s manipulací s hotovostí nebo kartou při doručení.

Pokud se tomuto poplatku chcete vyhnout, stačí objednávku zaplatit online – buď přes platební bránu na našich stránkách, nebo bankovním převodem.

Více o možnostech dopravy a platby najdete zde.

Tým Styx-underwear.cz


120 dní na výměnu

a vrácení zdarma

100 % zákazníků

doporučuje obchod

Přes 100 000 kusů

prádla za skvělé ceny